Ви тут: Головна Про Факультет Кафедри Кафедра управління Центри розвитку компетентностей Центр функціонального менеджменту

Центр функціонального менеджменту

вул. Тимошенка, 13-б, ауд. 521  

Курс підготовки – І

Навчання в центрі – 8 год./тиждень

Керівник центру:

   Akilina        
   
кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри управління
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
097-239-86-94
    


Призначення центру

формування основ професійних і надпрофесійних компетентностей, які будуть сприяти конкурентоспроможності майбутніх фахівців-менеджерів на ринку праці і їх успішній соціалізації та професійній адаптації в сучасних життєвих умовах.

2

1

 

Суб’єктна складова Концепції


 Цільовою аудиторією Центру є:

- студенти другого курсу спеціальності 073 Менеджмент, що працюють в Центрі
відповідно до своєї Освітньої програми;
- члени наукового гуртка «Школа управлінця», що функціонує на базі цього Центру;
- викладачі кафедри, що приймають участь у роботі наукового гуртка «Школа
управлінця».


Проте пріоритетним суб’єктом центру є студент другого курсу.

Заняття в Центрі для нього повинні сприяти:

* розумінню процесу управління, аспектів індивідуальної і групової поведінки,
процедури системного аналізу методів планування, мотивування і контролювання,
методів прийняття рішень;
* вмінню оцінювати переваги та недоліки методик, які використовуються;
* правильно оцінювати фактори, які відіграють найважливішу роль у даній
ситуації, і ефект від змінних величин;
* знаходити прийоми менеджменту, які будуть мати найменший негативний
ефект.
З огляду на обраний пріоритет суб’єктної складової Концепції при формулюванні
завдань роботи Центру вимоги повинні пред’являтися:
до змісту освітнього процесу:
* якісно новий зміст підготовки, що надає можливість підготовки
висококваліфікованих керівників різних рівнів управлінської піраміди;
до результатів освіти:
* сформованість основ професіоналізації студентів-менеджерів;
до технологій навчання:
* технології активного навчання,  які містять в собі особистісно діяльнісні основи;
до працюючих в Центрі науково-педагогічних працівників кафедри управління:
* педагогічна творчість і професійна майстерність;
* вміння створювати під час занять ситуації успіху і психологічно комфортне
середовище;
* необхідна і достатня для участі в інноваційній діяльності професійна підготовка.

Дидактична складова Концепції

 

Основна ідея дидактичної складової Концепції – створення і розвиток
компетентнісної моделі професійної підготовки студента другого курсу.
Компетентнісний зміст підготовки означає:
1. Орієнтованість на практичну складову змісту освіти, що забезпечує успішну
життєдіяльність (компетенції).
2. Основна формула результату підготовки: «знаю як».
3. Продуктивний характер освітнього процесу.
4. Провідна роль практики та самостійної роботи в навчальному процесі.
5. Комплексну оцінку навчальних досягнень.

 Робота в Центрі передбачає формування у студента наступного переліку компетентностей.

 Необхідне дидактичне забезпечення:

• Робочі програм навчальних дисципліни Центру;
• конспекти лекцій та ЕНК;
• засоби діагностики знань: МКР, ситуаційні вправи, тести для поточного та
підсумкового контролю, таблиці рейтингових балів на усі види навчальної
діяльності студента при вивченні курсів;
• електронна бібліотека навчальних матеріалів;
• навчальна фільмотека

 

Графік роботи центру у ІІ семестрі 2018-2019 н.р.

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про Факультет Кафедри Кафедра управління Центри розвитку компетентностей Центр функціонального менеджменту