Події

Надійним партнером університету Грінченка, зокрема Факультету інформаційних технологій та у правління, є Інститут математики Національної академії наук України. Активно функціонуюча база Навчальної практики та Практики зі спеціалізації для спеціальності 111 Математика, спільні громадські проєкти освітньо-інформаційного характеру, одним із прикладів яких є святкування Міжнародного дня числа , лише невеликий перелік напрямків, де співпраця дає відчутні результати.

От і сьогодні, 23 лютого 2021 року з гостьовою лекцією «LaTeX: для математиків і не тільки...» до студентів спеціальності 111 Математика (освітні програми 111.00.01 Математика та 111.00.02 Математичне моделювання, відповідно першого та другого освітніх рівнів) завітав доктор фізико-математичних наук, старший науковий співробітник відділу математичної фізики Інституту математики НАН України Бойко Вячеслав Миколайович.

І хоча відповідний захід проанонсовано як гостьова лекція, назвати «гостем» Вячеслава Миколайовича було б несправедливо. Адже він активний учасник освітнього процесу нашого факультету і, зокрема, кафедри комп’ютерних наук і математики. Як представник роботодавця декілька років поспіль входить до Екзаменаційних комісій захистів магістерських робіт та проведення кваліфікаційних бакалаврських іспитів; керує студентськими освітніми практиками, що проходять на базі Інституту математики; співпрацює з викладачами кафедри при підготовці конкурсних студентських робіт.

Неможливо кількома словами охопити і відтворити той обсяг інформації, яку отримати студенти під час лекції, тому і не будемо намагатися це зробити. Дозволимо собі лише зробити коментар, що інформація, якою поділився зі студентами Вячеслав Миколайович, має прикладний характер і стосується, в першу чергу, тих студентів, які бажають якісно та швидко оформити результат дослідження та достойно його презентувати.

Дякуємо Вячеславу Миколайовичу Бойко за пізнавальну та інформативну лекцію!

 

17 лютого 2021 року студенти спеціальності "Комп'ютерні науки" мали нагоду поспілкуватись із CEO DAN.IT Education Ксенією Столбовою. Розмовляли про програмування та інші професії, які залишаються високо затребуваними на ринку праці в 2020-2025 рр., дизайн в сфері IТ, Interaction (UI / UX) design, переваги дизайнерів на ринку праці в Україні та можливості аутсорс-ринку для українських фахівців, базові знання для старту програмісту-початківцю. Також розібрались із питаннями про те, як ставитися до тестового завдання, чим відрізняється стажування від курсів, який результат по закінченню воно дає, які кар’єрні перспективи у кожного із напрямків та на що розраховувати початківцям в ІТ.
Тема зустрічі викликала жваве обгворонення та вал питань від студентів. Сподіваємось, що наші студенти отримали відповіді на багато своїх питань щодо побудови успішної кар'єри, і чекаємо на нові зустрічі.

 

19 лютого 2021 року кафедра комп’ютерних наук і математики представила захід, який під своїм «крилом» об’єднав студентів різних освітніх рівнів та спеціальностей. В рамках освітньої програми 111.00.01 Математика відбувся відкритий онлайн-захист результатів Практики зі спеціалізації (спеціалізація «Прикладна математика») студентів 4 курсу спеціальності 111 Математика. Цьогорічні випускники бакалаврату представили дослідження, проведені в різних галузях народного господарства, з застосуванням методів математичного моделювання.

Підтримати «колег» прийшли студенти 5 курсу, для яких «Математичне моделювання» не лише назва освітньої програми для магістрів-математиків, а й певний досвід наукового дослідження у галузі моделювання та студенти 2 курсу спеціальності 051 Економіка, які активно розпочали вивчення циклу дисциплін, пов'язаних з використанням економіко-математичних методів та моделей.

Модераторами зустрічі виступили керівники практики доценти кафедри комп’ютерних наук і математики Глушак О.М. та Семеняка С.О. Долучилися до процесу завідувачка кафедри комп’ютерних наук і математики Литвин О.С. та старший викладач Скоробрещук Г.М.

Складно виокремити і відзначити зі студентських робіт чиєсь конкретне дослідження. Адже кожен зі студентів вклав у відповідну роботу не тільки знання та набуті навички, а й свій час, свої емоції, своє натхнення, поборовши певні складнощі та розчарування на шляху до бажаного результату. Хтось дійшов до цього результату швидше, для когось доріжка виявилась занадто звивистою, але всіх об’єднав той запал, з яким захищались отримані результати та відстоювалось своє бачення проблематики дослідження.

Дякуємо студентам 4 курсу спеціальності «Математика» за нагоду ознайомитися з цікавими напрямками дослідження, сподіваємось, що всі присутні отримали корисну інформацію та своєрідний досвід щодо використання математичного моделювання.

 

20 лютого в Україні щорічно відзначають День Героїв Небесної Сотні згідно з Указом Президента від 11 лютого 2015 року “Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні”. Цього дня вшановуємо пам’ять про тих громадян, завдяки яким змінено перебіг історії нашої держави. Більшість із них віддали своє життя під час подій Революції Гідності (листопад 2013 року – лютий 2014 року), інші загинули пізніше – у березні та квітні 2014 року, захищаючи ідеали демократії, обстоюючи права та свободи людини, європейське майбутнє України.

Революція Гідності стала наймасштабнішим протестом у новітній історії України, боротьбою українських громадян за свої права і демократичний європейський вибір.

Небесною Сотнею” називають загиблих учасників Революції Гідності. Дехто з них загинув навесні 2014 року.

Герої Небесної Сотні – уособлення людської, громадянської та національної відваги й самовідданості.

Героями Небесної Сотні стали 107 загиблих. Вони різні за віком, статтю, освітою, з різних куточків України та з-за кордону. Серед них були успішні підприємці й пенсіонери. Найстаршому – виповнилося 82 роки, а наймолодшому – лише 17.

Революція Гідності засвідчила: українці не просто обрали шлях до Європи, а й готові за нього боротися, відстоюючи власні права та свободи. У світі Україну почали сприймати як державу з власною самобутністю, історією та гідністю, здатну захистити суверенітет.

Небесна Сотня стала для всієї України не лише символом жертовності, героїзму та патріотизму, а й прикладом та джерелом натхнення для наших воїнів, які гідно захищають територіальну цілісність України на сході, утверджуючи право людини на вільне життя. Українці вибороли право на демократичний європейський розвиток держави і готові боротися за нього та очищення від тоталітарного минулого.

 

17 лютого 2021 року відбулася конференція з підведення підсумків результатів ІІ туру Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних дипломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності 073 “Менеджмент”, організованого кафедрою менеджменту та публічного адміністрування Київського національного університету технологій та дизайну.

На конференції заслухати доповіді студентів-переможців й обговорили загальні результати між членами журі, представленого 13 ЗВО, серед яких 11 докторів економічних наук і 10 кандидатів економічних наук. Всього в 2020/2021 н.р. на Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт за спеціальністю 073 Менеджмент було представлено загалом 99 робіт за освітнім ступенем «магістр» та 39 робіт за освітнім ступенем «бакалавр». Представництво закладів серед учасників: 25 ЗВО.

На конференції також виступив один із переможців ІІ-го туру конкурсу – магістр спеціальності 073 “Менеджмент” кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління Юрченко Денис Вікторович з темою доповіді “Формування системи управління діловою кар’єрою персоналу як передумова ефективного розвитку організації” (науковий керівник к.е.н., доцент Краус К.М.).

Вітаємо переможця та бажаємо подальших наукових здобутків!

 

Вітаємо д.е.н. Лойко Валерію Вікторівну із присвоєнням вченого звання професора кафедри фінансів та економіки,  д.п.н. Прошкіна Володимира Вадимовича - професора кафедри комп'ютерних наук і математики, Казак Оксану Олексіївну із присвоєнням вченого звання доцента кафедри фінансів та економіки, д.п.н.  Смирнову-Трибульску Євгенію Миколаївну - доцента кафедри комп'ютерних наук і математики (Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.02.2021 № 157)

thumb_l_43580.jpg

В ході робочої зустрічі з партнерами, яку модерувала Штепа Олена Валентинівна (к.е.н., доцент к-ри управління, КУБГ) було обговорено завершення першого етапу реалізації проєкту, результатом якого є підготовлені методичні рекомендації з навчання цифровому підприємництву та рецензування їх зовнішніми експертами. Так, в ході обговорення взяли участь робочі групи з вузів партнерів Університет Хаєн, Іспанія (Universidad de Jaén, Spain); Університет Фоджа, Італія (Università degli Studi di Foggia, Italy); Неополітанський університет, Італія (Università degli Studi di Napoli "Parthenope", Italy); Університет Салерно, Італія (Università degli Studi di Salerno, Italy); Віденський економічний університет, Австрія (Wirtschaftsuniversität Wien, Austria) та аплікант Краківський економічний університет, Польща (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Poland).

Роль інституту освіти для сфери цифрового підприємництва в Європі і світі дійсно є важливою і на цьому автори методичних рекомендацій загострили свою увагу в 1 розділі, що був представлений учасником робочої групи Jasmin Mikl (Vienna University of Economics and Business).

Розділ 2 “Огляд створення змісту навчання цифрового підприємництва та його цілей” зацікавив партнерів з Університету Фоджа авторською методикою викладання цифрового підприємницького в системі економічного навчання, що була представлена Краус Наталією Миколаївною (д.е.н., доцент, професор кафедри фінансів та економіки, КУБГ).

Докладне ознайомлення з розділом 3 “Характерні особливості освітніх цифрових технологій для різних галузей економіки” провів David Herold (Vienna University of Economics and Business).

Розділ 4, що присвячений змісту ключових навичок та компетенцій, якими повинен оволодіти здобувач в ході навчання цифровому підприємництву жваво обговорили в ході дискусії Краус Катерина Миколаївна (к.е.н., доцент к-ри управління КУБГ) та Alessandro Cirillo (University of Foggia).

Ознайомлення з 5 розділом провів Pierpaolo Magliocca (University of Foggia) в частині порівняння між традиційним та дистанційним навчанням, що на сьогодні в умовах викликів пандемії COVID-19 є найзапитуванішим та потрібним для ефективного навчання цифровому підприємництву.

Партнерами Marek Ćwiklicki та Norbert Laurisz (Cracow University of Economics) представлено було 6 розділ, що розкриває механізм оновлення робочих програм та передбачає постійну співпрацю з усіма сторонами навчального процесу (викладачі, здобувачі освіти, стейхолдери). Ними було зазначено, що важливим елементом у створенні системи оновлення є визначення джерел та методів отримання даних та думок, що дозволить оновити навчальні програми. Цінними, з позиції методичних напрацювань, є вказівки авторів, щодо того як працює механізм оновлення навчальної програми.

Корисним було обговорення робочими групами з University of Naples Parthenope (Italy) та University of Jaen (Spain) змісту розділу 7, що ілюструє деякі найкращі практики викладання цифрового підприємництва за допомогою найпоширеніших доступних ІТ-інструментів, а саме: платформ для відеоконференцій, MOOC та бізнес-симуляцій, ігор.

Потрібним вважаємо представлений понятійно-категоріальний апарат до методичних рекомендацій навчання цифровому підприємництву, який розробили Краус Н.М., Краус К.М. та Штепа О.В..

Рішенням робочої групи було визначено часові межі в частині завершення першого етапу над реалізацією проєкту та окреслення наступних подальших кроків в спільній плідній науково-практичній реалізації цифровізації підприємницької діяльності як в освітньому, так і економічному просторах.

Дякуємо партнерам за плідну та конструктивну робочу зустріч!

 

Сторінка 1 із 96