Події

Раді повідомити, що електронний фаховий науковий журнал «КІБЕРБЕЗПЕКА: ОСВІТА, НАУКА, ТЕХНІКА» включено до авторитетної бази даних Scilit.

Scilit - це електронна база наукових робіт, що представляє собою безкоштовну базу даних для вчених, що містить понад 108 млн. Статей відкритого доступу. Вона розроблена і підтримується видавництвом MDPI AG (Basel, Switzerland), котрий подає 150 наукових журналів. Дані про публікації щодня витягуються з електронних баз CrossRef і PubMed.

 

Cybersecurity_Education_Science_Technique_page-0001.jpg

Адже разом із 80 університетами України ми долучені до впровадження курсу "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами” в рамках пілотного проєкту “Підприємницький університет”. Головна мета даного проєкту – розвиток підприємницької освіти та стартап руху серед найпрогресивніших та найкреативніших ЗВО України. Даний проєкт запроваджений Стартап-інкубатором YEP спільно з Міністерством освіти і науки, Міністерством цифрової трансформації, Дія.Бізнес та Українським фондом стартапів, пройшов рецензування міжнародних партнерів та експертів: Університету Штату Північна Кароліна (США), Університету Тарту (Естонія), Олени Донець (екс-директорка стартап-акселератору Тель-Авівського Університету, співзасновниця Duco.io, Ізраїль).

На даному етапі курс “Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами” інтегрований у межах навчальної дисципліни «Основи власного бізнесу», представлену як предмет на вибір. Супровід майбутніх стартаперів та викладання даного курсу у нашому Університеті здійснює кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів та економіки Казак Оксана Олексіївна, яка в складі прогресивної підприємницької спільноти із 170 викладачів 26-28 серпня успішно пройшла тренінг за специфікою викладання даного курсу та вкотре підтвердила свою кваліфікацію. І вже у цьому семестрі майже 30 здобувачів вищої освіти зможуть легко та без ризиків спробувати себе у підприємництві, відчути себе частиною стартап екосистеми і підготувати свій стартап до етапу виходу на ринок чи пошуку перших інвестицій. Під час навчання наші грінченківці створять власні стартап-проєкти та подадуть їх на участь у конкурсі стартапів. Найкращі команди отримають індивідуальну менторську підтримку від YEP, Дія.Бізнес, Українського фонду стартапів, Cisco, OKKO, Genesis, REACTOR.UA, TechUkraine та інших партнерів проєкту. Висока кваліфікація викладача й супровід менторів YEP є запорукою змістовного наповнення курсу актуальними й прогресивними теоретичними матеріалами та реальними практичними кейсами, актуальними статтями про українські й світові проекти та інші контенти. Це все дає доступ студентській спільноті до знань про те, як перетворити свої розробки чи креативні ідеї на інноваційні продукти та послуги. Адже на лекціях не буде йти мова про сферичний стартап у вакуумі. Такі проєкти у реальному житті — не про ідеальні умови, а про гнучкість, винахідливість та вміння пристосовуватися, постійно шукати нове та самовдосконалюватися. І якщо ти саме такий – долучайся! Буде неймовірно цікаво!

 

Дякуємо шановній Наталії Вікторівні Морзе, доктору педагогічних наук, професору кафедри комп'ютерних наук і математики, члену-кореспонденту НАПН України, Заслуженому працівнику освіти за презентацію освітніх інновації та наукових результатів українських дослідників у міжнародному науково-освітньому просторі.

Лист подяка від Інституту інформаційних технологій та засобів навчання НАПНУ

 

28 серпня відбулась зустріч Керівного складу Української асоціації студентів з Головою Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Сергієм Бабаком, участь в якій взяли студентки Факультету інформаційних технологій та управління Батрак Олена та Цирканюк Діана.

У ході зустрічі були обговорені питання:
- розвитку студентського самоврядування: оновлення статті 40 ЗУ “Про вищу освіту” та статті 41 ЗУ “Про фахову передвищу освіту”, збільшення квоти студентів на вченій раді та виборах ректора;
- уведення відповідальності за недотримання ЗУ "Про вищу освіту", "Про освіту";
- стану матеріально-технічної бази закладів вищої освіти, зокрема гуртожитків;
- реформування академічної стипендії та підвищення її розміру до прожиткового мінімуму;
- виправлення правових колізій в законодавстві, зокрема це стосується оплати дипломів;
- якості практичної підготовки здобувачів освіти під час проходження виробничої практики або стажування та інші.

Також було обговорено залучення представників студенства до діяльності Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, присутність на засіданнях Комітету та проведення робочих зустрічей для обговорення стану справ у вищій освіті, проблем та досягнень.

 

Шановні колеги і студенти Факультету інформаційних технологій та управління! Щиро вітаю вас з початком навчального року, з Днем Знань!
Бажаю вам міцного здоров'я та сил впоратися з викликами, які виникли в цьому році. Переконана, що ваші здібності та наполегливість у досягненні поставлених цілей стануть запорукою ваших успіхів!
Нехай попереду у вас будуть нові плани і досягнення, нові творчі злети та радісні перемоги! Цінуйте кожний день і будьте щасливими! Зі Святом!
З повагою Алла Михацька, декан ФІТУ Київського університету імені Бориса Грінченка
 
завантаження_1.jpg
 
 

Вітаємо колектив кафедри управління та кафедри фінансів та економіки (Штепа О.В., Краус К.М., Краус Н.М.) Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка з перемогою у конкурсі проєктів Еразмус+ КА203 «Стратегічне партнерство»!

Наш Університет у консорціумі з європейськими університетами протягом трьох років буде реалізовувати проєкт «Teaching Digital Entrepreneurship».

Метою проєкту є: 

  • Заповнити прогалину між знаннями, що надаються освітніми навчальними програмами та необхідними компетенціями (як окремих осіб так і організацій) для успішного започаткування і ведення підприємницької діяльності у цифровому світі;
  • Розвивати та удосконалювати компетенції науково-педагогічних працівників та студентів у сфері цифрового підприємництва.

Планові результати від реалізації проєкту стосуються трьох ключових питань:

  • Яким чином організувати ефективний процес навчання цифровому підприємництву в умовах постійного розвитку технологій?
  • Як забезпечити постійне оновлення змісту освітньої навчальної програми для викладання основ цифрового підприємництва?
  • Які засоби та методи використовувати для забезпечення найкращого засвоєння актуального матеріалу?
  • Аплікант: 

            Краківський економічний університет, Польща (Uniwersytet     Ekonomiczny w Krakowie, Poland)

  • Партнери: 

 Університет Хаєн, Іспанія (Universidad de Jaén, Spain); 

Університет Фоджа, Італія (Università degli Studi di Foggia, Italy);  

Неополітанський університет, Італія (Università degli Studi di Napoli "Parthenope", Italy); 

 Університет Салерно, Італія (Università degli Studi di Salerno, Italy).

 Віденський економічний університет, Австрія (Wirtschaftsuniversität Wien, Austria); 

Бажаємо команді проєкту успіхів та подальших наукових звершень!

 

IMG_2918.jpg

20.06.20 на запрошення кафедри управління для студентів-магістрантів з державного управління та всіх зацікавлених осіб було проведено дві гостьові онлайн лекції:

Перша лекція – «Реформування медичної галузі: проблеми та персективи».

45.jpg

Перед студентами виступив Івчук Володимир, заступник директора з розвитку, керівник Консультативно-діагностичного центру Національного інституту серцево-судинної хірургії імeні М.М. Амосова, старший радник Агенції з розвитку охорони здоров'я, тренер з підтримки реформування охорони здоров'я в Україні (програма «U-LEAD з Європою»).

Володимир Григорович надав фахову оцінку процесу реформування медичної галузі; розказав про успіхи та прорахунки; поділився власним баченням причин незадовільного стану медичної галузі.

Друга лекція ­ «Захист прав людини як необхідна умова сталого розвитку».

46.png

У віртуальний український простір включиласть лектор з Лондона – Утєшева Наталія – консультант з питань прав людини та недискримінації в Управлінні Верховного Комісару з прав людини ООН для Центральної Азії, докторант Університету Кінгстон (Лондон, Великобританія).

В ході лекції було розглянуто взаємозалежність між правами людини та цілями сталого розвитку; система захисту прав людини ООН та вплив цієї організації на національний розвиток захисту прав людини. Слухачі познайомились із системою важелів і противаг в питаннях дотримання прав людини та методами оцінки її

ефективності.


 

Сторінка 1 із 84